Özellikle parsiyel ürün ihracatında, “ithalatçı” aleyhine oluşacak yüksek lojistik maliyeti genellikle siparişlerin gerçekleşmemesiyle sonuçlanır.
T-Made hizmetimizle, hedef pazarlardaki müşteriler için ithalat operasyonunu basitleştiriyor ve tedarik zincirinin tüm aşamalarında(satın alma, finans, lojistik, depolama, nakliye maliyetleri ve ürün güvenliği) parlak bir çözüm
sunuyoruz.
sunuyoruz.
T-Made hizmetimizle KOBİ'lerin "Yerli Üretim" lerinin markalaşmasını, yurt dışına açılmasını, satış ve pazarlama maliyetlerini düşürerek ihracatlarını sürdürülebilir hale getirmelerine yardımcı oluyoruz. Bu sayede, ilgili pazarlarda birlikte kalıcı olmanın anahtarını sunuyoruz.
T-Made hizmetimizle güvenle yurtdışına açılabilir, satışlarınızı katlayabilirsiniz.
T-Made

Peki T-Made Süreci Nasıl İşliyor ?
1) KOBİ İhracat Pazarlama ve Satış sözleşmesinin imzalanmasının ardından, öncelikle ilgili ürün grubu için ticari istihbarat birimimiz tarafından “hedef Pazar” analizi yapılır.
2)Seçilen hedef pazarlara giriş stratejisi belirlenir ve hem geleneksel hem de dijital satış ve dağıtım kanalları kullanılarak çalışmalara başlanır.
3) Hali hazırdaki müşteri/bayi ağımız üzerinden pazarlama yapılır ve siparişler alınır.
4) Ürünün cinsine göre bayi yapılanmaları, ülke temsilcilikleri ve ilgili ülkede yerelleşmenin adımları atılır. Süreçler Kobi yetkilimizle istişare ile ilerletilir ve haftalık olarak gelişmeler paylaşılır.
5) Bağıl ürün kümelenmeleri için tek seferde ve birlikte yurtdışı pazar entegrasyonları sağlanır.
6) Markanızın devamlılığını ve pazarda bilinirliğini amaçlayarak, yurt dışı satışlarınızda marka profilinizi, ürünlerinizi, pazarlama stratejinizi ve argümanlarınızı devralarak sizlerle birlikte global pazarlarda var olmayı hedefliyoruz.
7) “Sürdürülebilir ihracat” için 7/24 çalışıyoruz. T-Made ile, tespit edilen hedef ülkelerine ihracat hacminizi %100 artırma sözü veriyoruz.

Peki T-Made Süreci Nasıl İşliyor ?
1) KOBİ İhracat Pazarlama ve Satış sözleşmesinin imzalanmasının ardından, öncelikle ilgili ürün grubu için ticari istihbarat birimimiz tarafından “hedef Pazar” analizi yapılır.
2)Seçilen hedef pazarlara giriş stratejisi belirlenir ve hem geleneksel hem de dijital satış ve dağıtım kanalları kullanılarak çalışmalara başlanır.
3) Hali hazırdaki müşteri/bayi ağımız üzerinden pazarlama yapılır ve siparişler alınır.
4) Ürünün cinsine göre bayi yapılanmaları, ülke temsilcilikleri ve ilgili ülkede yerelleşmenin adımları atılır. Süreçler Kobi yetkilimizle istişare ile ilerletilir ve haftalık olarak gelişmeler paylaşılır.
5) Bağıl ürün kümelenmeleri için tek seferde ve birlikte yurtdışı pazar entegrasyonları sağlanır.
6) Markanızın devamlılığını ve pazarda bilinirliğini amaçlayarak, yurt dışı satışlarınızda marka profilinizi, ürünlerinizi, pazarlama stratejinizi ve argümanlarınızı devralarak sizlerle birlikte global pazarlarda var olmayı hedefliyoruz.
7) “Sürdürülebilir ihracat” için 7/24 çalışıyoruz. T-Made ile, tespit edilen hedef ülkelerine ihracat hacminizi %100 artırma sözü veriyoruz.